Gyakran ismételt kérdések

“Biztonságos ez a webáruház? Rendelt már itt más?”

Igen! A WINK hosszú évek munkájával építette fel a márkanevét: eközben a minőségi kiszolgálás, a kedves ügyfélszolgálat és gyors kiszállítás a védjegyévé vált. Mind a kártyás fizetés, banki átutalás vagy az egyszerű utánvét biztonságosan használható a www.winkshoes.hu-n. A megrendelők száma pedig hónapról-hónapra növekszik, immár közelíti a 100.000 főt.

“Mennyi idő alatt szállítjátok ki a megrendelésemet?”

Az esetek 95%-ban 1 munkanapot vesz igénybe a 10:00-ig beérkezett megrendelések kézbesítése. Akkor van csúszás, ha nem elégséges adatot kapunk a vevőktől és egyeztetnünk kell vagy a banki átutalás nem érkezett meg a GLS futárunk megérkeztéig.

“Amit látok a weboldalon az van is raktáron?”

Igen, több ezer négyzetméteres, saját raktárunk van, azonnali készlettel, ami - a technikai hibáktól/elírásoktól eltekintve - egyezik a weboldali adatokkal.

“Nem lett jó a méret! Ingyenes a cseréje?”

Igen, mi küldünk futárt és egy-az-egyben cseréljük a terméket. Tehát ha nem jó a méret, csak írj egy emailt a megrendelésszámmal az info@borgo.hu -ra, a többi a mi dolgunk!

“Szeretnék elállni a vásárlástól! Mit kell tennem?”

Írj emailt a kérésedről az info@wink.hu -ra és mi ingyenes futárszolgáltatással hozzuk el a terméket, majd az összeget is visszautaljuk pár nap alatt - bizonyos esetekben max. 10 munkanap.